Když v roce 2001 Martin Schovanec začínal s prodejem videoher, devět z deseti her si lidé okopírovali. Když už si nějakou koupili, byla to krabice v kamenném obchodě nebo e‑shopu. Dnes už je kopírování spíš minulostí a hry se kupují v digitálním prostředí. Proměnila se i Schovancova firma Xzone – z obchodu s počítačovými hrami se stala popkulturní prodejna vydělávající na herním merchandisingu. To ale neznamená, že by se jí nedařilo. Letos míří k obratu 170 až 180 milionů korun, zhruba o 30 procent vyššímu než loni.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Kain
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



