Martin Voňka spolu s Davidem Gaydečkou stojí za pražskými festivaly United Islands a Metronome Prague. Zatímco ten první funguje jako nezisková akce a vstup na něj je zdarma, druhý otevřeli pro investory. Peníze získali například od Libora Winklera z investiční skupiny RSJ či majitele Tescomy Petra Chmela. Voňka v rozhovoru pro Ekonom popisuje, proč se rozhodli dělat bezplatnou a placenou akci, jak se mění chování mladých návštěvníků či proč je český divák náročnější než britský.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.