Martin Voňka spolu s Davidem Gaydečkou stojí za pražskými festivaly United Islands a Metronome Prague. Zatímco ten první funguje jako nezisková akce a vstup na něj je zdarma, druhý otevřeli pro investory. Peníze získali například od Libora Winklera z investiční skupiny RSJ či majitele Tescomy Petra Chmela. Voňka v rozhovoru pro Ekonom popisuje, proč se rozhodli dělat bezplatnou a placenou akci, jak se mění chování mladých návštěvníků či proč je český divák náročnější než britský.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Vojtěch Wolf
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.




