Konec listopadu s sebou každoročně přináší mezinárodní svátek konzumu. Původem americká tradice takzvaných černých pátků, tedy dnů výprodejů a slev, se v Česku, v zemi slevám zaslíbené, ujala naprosto přirozeně. A to tak, že čeští obchodníci pořádají „černé pátky“ i několikrát do roka.
Oblíbeným obdobím je čas předvánočních slev ale nejen pro milovníky výhodných nákupů a nízkých cen. Mnoho obchodníků černý pátek bere jako příležitost, kdy se čarováním s čísly dají snadno zmást zákazníci. A tak se je snaží falešnou slevou přimět koupit něco, co je ve skutečnosti zlevněné podstatně méně, případně vůbec. Jak na to? Stačí třeba spočítat slevu z ceny uměle navýšené třeba jen den před černým pátkem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později