Black Friday neboli černý pátek, který letos připadá na 29. listopadu, se stal i v Česku vrcholem marketingových akcí před Vánoci. Slevy, které v této době obchodníci uváděli, byly ovšem v minulosti často nadsazené, v horším případě se dokonce ani o skutečné slevy nejednalo. Jak ukazují data Hlídače shopů, tyto klamavé praktiky z Black Friday pomalu mizí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



