Je to pár měsíců, co zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková uzavřela jeden z nejúspěšnějších podnikatelských příběhů novodobé historie českého byznysu. Společně s manželem za několik miliard korun prodala Packetu, mateřskou společnost Zásilkovny. Dnes se soustředí na vybudování investiční skupiny, ve které chce spravovat i prostředky dalších investorů. „Mým cílem je vybudovat skutečně něco většího,“ říká Kijonková v rozhovoru pro Ekonom. Dále jsme se bavili o tom, jak odpočívat po uzavření velkého obchodu, jaké vlastnosti musí mít podnikatel, aby vybudoval přelomovou firmu, či jak své tři děti připravuje na budoucnost.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později