Crossover s číslem sedm patří k nejúspěšnějším modelům značky DS, která vznikla před deseti lety coby luxusní odnož francouzského Citroënu. I když o ní škarohlídi tvrdí, že její auta jsou sice dražší, zato méně praktická, o DS 7 to tak docela neplatí. Karoserie dlouhá lehce pod 4,6 metru je vzdušná, zadní sedadla nabízejí dostatek místa a také zavazadelník patří k těm větším. Když se k tomu přičtou stylové doplňky a trocha té francouzské nonšalance, není divu, že si vůz své příznivce vždycky našel.
Automobilce ale tento stav zjevně nestačil, a tak s obvyklou modernizací v polovině výrobního cyklu poslala DS 7 soutěžit do vyšších pater. Nástupem plug‑in hybridní techniky se jí otevřela cesta k dosud těžko představitelným výkonům, které by z útlých čtyřválců nikdy nezískala. A tak vznikla i testovaná verze s číslovkou 360, která značí počet koní systémového výkonu, skládajícího se ze zážehové šestnáctistovky a dvojice elektromotorů. Po jednom nad každou nápravou. Komu se tento koncept zdá povědomý, patrně už někdy slyšel o Peugeotu 508 PSE, se kterým DS sdílí stejnou techniku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později