Crossover s číslem sedm patří k nejúspěšnějším modelům značky DS, která vznikla před deseti lety coby luxusní odnož francouzského Citroënu. I když o ní škarohlídi tvrdí, že její auta jsou sice dražší, zato méně praktická, o DS 7 to tak docela neplatí. Karoserie dlouhá lehce pod 4,6 metru je vzdušná, zadní sedadla nabízejí dostatek místa a také zavazadelník patří k těm větším. Když se k tomu přičtou stylové doplňky a trocha té francouzské nonšalance, není divu, že si vůz své příznivce vždycky našel.
Automobilce ale tento stav zjevně nestačil, a tak s obvyklou modernizací v polovině výrobního cyklu poslala DS 7 soutěžit do vyšších pater. Nástupem plug‑in hybridní techniky se jí otevřela cesta k dosud těžko představitelným výkonům, které by z útlých čtyřválců nikdy nezískala. A tak vznikla i testovaná verze s číslovkou 360, která značí počet koní systémového výkonu, skládajícího se ze zážehové šestnáctistovky a dvojice elektromotorů. Po jednom nad každou nápravou. Komu se tento koncept zdá povědomý, patrně už někdy slyšel o Peugeotu 508 PSE, se kterým DS sdílí stejnou techniku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jakub Stehlík
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



