Rok 2024 má být v USA ve znamení ostrého konkurenčního boje na poli populárních salátových fastfoodů. O pozici jedničky se střetnou kometa tohoto trhu Sweetgreen s oživeným tradičním hráčem Salad And Go.
Ten hodlá v tomto roce expandovat. Funguje už od roku 2013 a nyní bude rozšiřovat počet 130 franšíz, v nichž zatím budoval strategii postavenou na prodeji bez restauračního prostoru. Buď dodává online, nebo řidičům formou drive through.
U zákazníků boduje hlavně cenou. Jeden z jeho salátů ve variantách s kuřecím masem nebo tofu stojí méně než sedm dolarů, zatímco srovnatelné menu od Sweetgreen vyjde asi na 12 dolarů.
Mladší konkurent ovšem mohutně sílí. Za dva roky se počet jeho poboček dostal ke dvěma stovkám a generální ředitel Jonathan Neman řekl, že Sweetgreen se stane „McDonaldem své generace“. Jmenované firmy i další jako Just Salad nebo Salata těží z toho, že McDonald’s za covidu stáhl saláty z nabídky a musí počítat s novou konkurencí.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.