K létu patří otevřená střecha, a tak po nedávno testovaném Volkswagenu T‑Roc Cabrio využíváme horké týdny k dalšímu výletu s větrem ve vlasech. Míříme však na opačný konec trhu. Volkswagen postavený na základech Golfu s plnou výbavou za 1,1 milionu korun patří k těm skromnějším nabídkám, kde konkuruje Mini Cooperu nebo dvoumístné Mazdě MX‑5. Dnešní jízda se naopak řadí k nejdražším. Laskavému čtenáři proto hned na úvod nabízíme hádanku: Kolik Volkswagenů T‑Roc by pořídil za testované BMW?
Jak už naznačuje označení M850i, nejde jen tak o nějaké BMW. Osmičková řada se v mnichovské modelové nabídce před pěti lety objevila po dlouhé pauze a představuje jeden z jejích vrcholů. Kupé se stejným označením a vzhledem podobným Ferrari bylo ozdobou devadesátých let.
Sportovní povaha, urozený původ
Vespod se skrývá mechanika „prezidentského“ sedanu řady 7 zahrnující mimo jiné infračervené noční vidění, výztuhy karoserie z uhlíkových vláken, pneumatické pérování, řízení zadních kol nebo osmiválcový motor.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Frei
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



