To, že se objevila varianta kupé odvozená od rodinného elektrického Volkswagenu ID.4, není velkým překvapením. Analogicky postupovala i Škoda s Enyaqem a později uvedeným Enyaqem Coupé. Obě značky spojuje nejen použitá technika, ale také způsob, jakým se vypořádaly s nevýhodami splývavé karoserie.
Novinka VW nesoucí označení ID.5 tak zjevně nechce být vnímána jen jako méně praktické dvojče sesterského hatchbacku. Ve skutečnosti nabízí takřka totéž co ID.4 a k tomu i něco navíc.
Začněme u karoserie, jejíž délka 4,6 metru se oproti ID.4 protáhla o dva centimetry. Základní objem kufru překvapivě narostl o pět litrů (celkem 549) a místa nad hlavou na zadních sedadlech ubylo jen nepatrně. Přesně 12 milimetrů. V praxi je rozdíl sotva znát, i jedinci se 190 centimetry výšky tu dostávají šanci na pohodlné svezení. U předních sedadel zůstalo všepři starém.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později