To, že se objevila varianta kupé odvozená od rodinného elektrického Volkswagenu ID.4, není velkým překvapením. Analogicky postupovala i Škoda s Enyaqem a později uvedeným Enyaqem Coupé. Obě značky spojuje nejen použitá technika, ale také způsob, jakým se vypořádaly s nevýhodami splývavé karoserie.
Novinka VW nesoucí označení ID.5 tak zjevně nechce být vnímána jen jako méně praktické dvojče sesterského hatchbacku. Ve skutečnosti nabízí takřka totéž co ID.4 a k tomu i něco navíc.
Začněme u karoserie, jejíž délka 4,6 metru se oproti ID.4 protáhla o dva centimetry. Základní objem kufru překvapivě narostl o pět litrů (celkem 549) a místa nad hlavou na zadních sedadlech ubylo jen nepatrně. Přesně 12 milimetrů. V praxi je rozdíl sotva znát, i jedinci se 190 centimetry výšky tu dostávají šanci na pohodlné svezení. U předních sedadel zůstalo všepři starém.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jakub Stehlík
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



