Když v roce 2017 francouzský koncern PSA kupoval od Američanů tradiční německou automobilku Opel, měli mnozí obavy o její přežití. Dnes by však její zakladatel Adam Opel mohl na obvyklou zdvořilostní otázku odpovědět bez váhání: Díky za optání, daří se mi dobře.
Šestá generace Astry se trefila do šťastného období, kdy Stellantis, jak se dnes koncern jmenuje, chrlí jedno povedené auto za druhým. A fakt, že jezdí na francouzské platformě, si může směle připsat k dobru.
Jestliže kdysi bylo samozřejmostí přidávat ke každé nové generaci Astry centimetry karoserie navíc, pak dnes je mnohé jinak. Z centimetrů jsou maximálně milimetry, ani prostor pro zavazadla se prakticky nezměnil. Vypadá to na nudné povídání, ve skutečnosti však od minulé generace nezůstal kámen na kameni.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později