Automobilka Suzuki si získala pověst ultimativními terénními miniauty. Modely jako Jimny a Samurai svou ortodoxní povahou vybočovaly ze všeho, co se dalo v Evropě koupit. Když přišla vlna městských crossoverů, mělo Suzuki co zúročit. Dodnes je velmi oblíbené v horských oblastech, kde opravdu dojde na pohon všech kol. Tím je vybavený také testovaný S‑Cross.
Někoho by mohlo překvapit, že dnes jde o devítileté auto. Ale pohled na konkurenci ukazuje, že se změnami není kam spěchat. Dacia Duster je ještě starší, přesto prošla pouze dílčími úpravami. Vystřídat či nahradit potřebovaly jen modely z různých důvodů zimprovizované na méně vhodných platformách jako Škoda Yeti a Opel Mokka. Kdo v roce 2013 postavil auto dost chytře, nemusí na něm dodnes moc měnit.
Ani pěšky, ani na kole
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Frei
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



