Deset korun z objednávky putuje na záchranu deštného pralesa, za každý zakoupený pár bot věnujeme druhý pár chudým dětem, koupí podpoříte opuštěná zvířata v útulcích a tak dále. Některé firmy své neziskové aktivity aktivně promují vždy a všude a jsou součástí jejich reklamy, jiné podnikají společensky odpovědné kroky neboli CSR (corporate social responsibility) spíš "v zákulisí".
V České republice mezi lídry odpovědného podnikání dlouhodobě patří například společnosti Vodafone, Skanska nebo Plzeňský Prazdroj. Co společenská odpovědnost firmám kromě dobrého pocitu přináší a kdy dobře mířené CSR funguje jako investice či marketingový nástroj?
Lákadlo pro investory
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později