Deset korun z objednávky putuje na záchranu deštného pralesa, za každý zakoupený pár bot věnujeme druhý pár chudým dětem, koupí podpoříte opuštěná zvířata v útulcích a tak dále. Některé firmy své neziskové aktivity aktivně promují vždy a všude a jsou součástí jejich reklamy, jiné podnikají společensky odpovědné kroky neboli CSR (corporate social responsibility) spíš "v zákulisí".
V České republice mezi lídry odpovědného podnikání dlouhodobě patří například společnosti Vodafone, Skanska nebo Plzeňský Prazdroj. Co společenská odpovědnost firmám kromě dobrého pocitu přináší a kdy dobře mířené CSR funguje jako investice či marketingový nástroj?
Lákadlo pro investory
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



