Pozice SUV na evropském trhu vytrvale posiluje a s tím stoupá i sebevědomí asijských značek, které na nich vyrostly. Hyundai prodává Tucson už 15 let a z nováčka, který okukuje práci ostatních, se stala jedna z nejvýraznějších osobností. Minulé generace to potvrzovaly hlavně schopnostmi, zatímco design spíš sledoval ducha doby. S novým modelem už výrobce určuje směr, na který budou muset ostatní reagovat.
Poznávacím znamením je příď s nevídanou světelnou maskou chladiče. Něco podobného se zatím objevilo jen u BMW, a to ještě jako dekorace. Hyundai masku osázelo diodovými elementy, které plní povinnou funkci denního svícení. Celé to působí naprosto překvapivě, ale zároveň přirozeně. A sofistikované tvary masky se nejspíš jen tak neokoukají.
Když mají designéři pré
Víte, že…
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod
- nezobrazují se jim reklamy
- mohou odemknout obsah kamarádům
- mohou prohlížet online archiv