Pozice SUV na evropském trhu vytrvale posiluje a s tím stoupá i sebevědomí asijských značek, které na nich vyrostly. Hyundai prodává Tucson už 15 let a z nováčka, který okukuje práci ostatních, se stala jedna z nejvýraznějších osobností. Minulé generace to potvrzovaly hlavně schopnostmi, zatímco design spíš sledoval ducha doby. S novým modelem už výrobce určuje směr, na který budou muset ostatní reagovat.
Poznávacím znamením je příď s nevídanou světelnou maskou chladiče. Něco podobného se zatím objevilo jen u BMW, a to ještě jako dekorace. Hyundai masku osázelo diodovými elementy, které plní povinnou funkci denního svícení. Celé to působí naprosto překvapivě, ale zároveň přirozeně. A sofistikované tvary masky se nejspíš jen tak neokoukají.
Když mají designéři pré
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Frei
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



