Stejně jako mnoho dalších lidí pracuje už téměř rok pětatřicetiletá manažerka Hana z domova, přičemž u toho zároveň řeší domácí výuku dvou dětí. V už tak těžké situaci, která dopadá na rozpoložení celé rodiny, ještě k tomu zjistila, že je jí manžel nevěrný. Její kolegyně se zase potýká se sexuálním obtěžováním ze strany kolegy, který si během on-line porad dělá snímky obrazovky a pak jí je posílá s výsměšnými komentáři. Obě manažerky byly jedny z prvních, které využily krizové psychologické linky a následné terapeutické podpory, kterou začal koncem minulého roku poskytovat jejich zaměstnavatel.

Psychická nepohoda kvůli pandemii razantně stoupá a firmy na to reagují − objednávají pro své zaměstnance služby psychologů. Vloni se o tomto benefitu většinou jen mluvilo, firmám na něj chyběly peníze. Letos se už řeší jen to, jak lidi přimět, aby pomoc přijali. Pořád totiž mnohde vládne přesvědčení, že psycholog je "cvokař" a chodit k němu je pro ostudu.

Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.