Do průmyslové firmy si vedení pozve umělce, do banky zdravotníka, do vydavatelství zemědělce nebo energetika. U jednoho stolu se sejde konzervativec s pankáčem, nejstarší s nejmladším, člověk, který ví o firmě vše, s tím, kdo o ní nikdy neslyšel, a nechybí ani největší firemní morous s největším nadšencem. K čemu je tato různorodost dobrá? Cílem je vytvořit prostředí pro vznik nových nápadů. Právě setkání různorodých typů lidí a střet jejich pohledů na věc umožní, že vznikne něco inovativního. Bez takových konstelací by například výrobce stavebních materiálů Wienerberger nevyvinul metodu stavby domů pomocí robotů a na Ukrajině by nevznikla banka Fairo speciálně pro lidi na volné noze.

Přitom právě stávající pandemie zvyšuje tlak na hledání nových a neotřelých cest. Ovšem najít něco unikátního a ještě navíc takového, aby to v budoucnu vydělalo peníze, je velmi těžké, zejména pokud to mají hledat pouze lidé uvnitř společnosti. Málokdo totiž dokáže vidět věci, na kterých pracuje, z nadhledu. S hledáním nových postupů či produktů proto pomáhají inovační agentury (někdy též zvané inkubátory), poradenské společnosti nebo třeba i banky, pro které je pomoc s inovacemi součástí jejich finančních produktů. Tyto firmy pomáhají svým klientům jak s detailní definicí východisek a potřeb, tak s postavením toho správného týmu. Ten se má vždy skládat jak ze zástupců firmy, tak externích spolupracovníků, kteří přinášejí nové pohledy na věc a také jiné znalosti a odbornost.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-66874410-inovace-potrebuji-pankace-i-konzervativce-cim-pestrejsi-tym-tim-lip