Nejznámější televizní moderátorka Ameriky pochodovala po pódiu okolo Pontiaku GT6 a skandovala: "Všichni dostanou auto!" Ječící dav 276 diváků (tedy v naprosté většině divaček) slzel a nevěřícně mával klíčky. Jak později poznamenal jeden z marketingových expertů, v ten moment se zrodila jedna z divácky nejvděčnějších promokampaní v dějinách televize. I když ve výsledku nepřinesla očekávaný efekt, v premiéře ji sledovalo devět milionů diváků. V následujících dnech se záznam v nějaké formě dostal k desítkám milionů dalších. V neděli 13. září to bude 16 let, co televizní moderátorka Oprah Winfreyová ve své show rozdala 276 pontiaků a do značné míry změnila způsoby, jakými se firmy ucházejí o pozornost veřejnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



