Vedení Budějovického Budvaru převzal Petr Dvořák po dlouholetém řediteli Jiřím Bočkovi, který v čele tohoto posledního českého národního podniku působil od začátku 90. let. Přestože Dvořák šéfuje Budvaru ani ne tři roky, jeho stopy už jsou v areálu pivovaru dobře patrné. Nový ředitel rozjel řadu investičních akcí za více než miliardu korun: firma postavilo nové logistické centrum, dokončuje novou lahvovnu a rozšiřuje také kapacity ležáckých sklepů. Budvar pod jeho vedením navíc začal vařit i nová piva, kterými chce oslovit ty pivaře, jimž sladší budějovický ležák "nesedí".
Ostatně z hlediska marketingu považuje pivo za jednu z nejzajímavějších kategorií. "O čem jiném, co stojí 15 korun, jsou lidé ochotni dlouze diskutovat?" říká.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později