Vedení Budějovického Budvaru převzal Petr Dvořák po dlouholetém řediteli Jiřím Bočkovi, který v čele tohoto posledního českého národního podniku působil od začátku 90. let. Přestože Dvořák šéfuje Budvaru ani ne tři roky, jeho stopy už jsou v areálu pivovaru dobře patrné. Nový ředitel rozjel řadu investičních akcí za více než miliardu korun: firma postavilo nové logistické centrum, dokončuje novou lahvovnu a rozšiřuje také kapacity ležáckých sklepů. Budvar pod jeho vedením navíc začal vařit i nová piva, kterými chce oslovit ty pivaře, jimž sladší budějovický ležák "nesedí".
Ostatně z hlediska marketingu považuje pivo za jednu z nejzajímavějších kategorií. "O čem jiném, co stojí 15 korun, jsou lidé ochotni dlouze diskutovat?" říká.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Němec
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



