Ředitel Institutu interní komunikace a Marketingového institutu Tomáš Poucha. Věnuje se interní komunikaci, employer brandingu i strategickému řízení obchodu. autor: archiv Tomáše Pouchy
Interní komunikace musí být ušitá na míru. Chválit, kritizovat nebo informovat totiž není tak snadné.
Zažíváme zlatou éru interní komunikace, tvrdí ředitel a spoluzakladatel Institutu interní komunikace Tomáš Poucha. V dnešní době, kdy firmy bojují o zaměstnance a o jejich udržení, je pro firmy obzvlášť důležité posilovat jejich angažovanost. Jeden ze způsobů, jak ji zvýšit, je právě interní komunikace
"Angažovaní zaměstnanci mají o třetinu nižší absenci a o čtyřicet procent vyšší kvalitu práce. Mezi další pozitivní, ovšem hůř kvantifikovatelné důsledky patří šíření dobrého jména firmy, inovativnost zaměstnanců nebo jejich větší ochota akceptovat změny," uvádí Poucha. Proti tomu neangažovaný, tedy neúčastný zaměstnanec se podle průzkumu institutu chystá v polovině případů opustit firmu do roka a v 77 procentech do tří let. Úspěšná vnitřní komunikace umožňuje předejít vysoké fluktuaci, zvýšit produktivitu, snížit nemocnost a počet bezpečnostních incidentů, jinými slovy pomáhá ušetřit.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.