Zažíváme zlatou éru interní komunikace, tvrdí ředitel a spoluzakladatel Institutu interní komunikace Tomáš Poucha. V dnešní době, kdy firmy bojují o zaměstnance a o jejich udržení, je pro firmy obzvlášť důležité posilovat jejich angažovanost. Jeden ze způsobů, jak ji zvýšit, je právě interní komunikace
"Angažovaní zaměstnanci mají o třetinu nižší absenci a o čtyřicet procent vyšší kvalitu práce. Mezi další pozitivní, ovšem hůř kvantifikovatelné důsledky patří šíření dobrého jména firmy, inovativnost zaměstnanců nebo jejich větší ochota akceptovat změny," uvádí Poucha. Proti tomu neangažovaný, tedy neúčastný zaměstnanec se podle průzkumu institutu chystá v polovině případů opustit firmu do roka a v 77 procentech do tří let. Úspěšná vnitřní komunikace umožňuje předejít vysoké fluktuaci, zvýšit produktivitu, snížit nemocnost a počet bezpečnostních incidentů, jinými slovy pomáhá ušetřit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Kristina Veinbender
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



