V minulém díle jsme vysvětlili první část toho, proč značku zaměstnavatele dělá především zkušenost, kterou si pracovníci odnášejí každý den domů, a mnohem méně marketingová komunikace. Dnes v tom budeme pokračovat.
Omlouvám se, ale sdílení, vysvětlování a vyjasňování vašich myšlenek vám k úspěchu stačit nebude. Jako na lídry společností vás toho čeká mnohem více. Očekávání jsou vysoká. Klidně si bez jakékoli nadsázky zopakujme, že vaše chování z velké části definuje firemní kulturu a značku zaměstnavatele.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



