Když nastupoval manažer Peter Chrenko před 20 lety do své první práce, měl jasnou představu o tom, jak se jeho kariérní život bude odvíjet. "Základem byl pro mě dobrý plat, prestiž zaměstnavatele a jistota, že ve firmě budu moci budovat kariéru. Vůbec jsem neuvažoval o tom, že bych šel pracovat jinam. Byl jsem přesvědčený, že se jedná o práci na celý život," vypráví současný šéf oddělení Lidé a organizace v PwC. Poradenská společnost zaměstnává v Česku téměř 900 mileniálů.

Na začátku své kariéry Chrenko od rána do noci pracoval a o víkendu "dobíjel baterky" na nadcházející týden. "Mladí lidé si takový život pravděpodobně neumí představit, ale já jsem byl hodně spokojený. Pro mě to byla vidina fantastické kariéry a práce," vysvětluje Chrenko s tím, že se jeho generace stala pro mileniály špatným vzorem a odstrašujícím příkladem. "Moje děti mi říkají, že nechtějí domů chodit pozdě večer, aby neměli čas na svoje děti, stejně jako já jsem neměl čas na ně," popisuje manažer a poukazuje na to, že je pro mladé lidi důležitý balanc v práci a v soukromém životě.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-65962530-rozmazleni-a-lini-vychovali-jsme-si-je-sami