Ve firmě Mary Kay působím téměř 18 let, 16 let vedu česko-slovenskou pobočku a za tu dobu mě a celý můj tým pochopitelně potkalo velké množství nejrůznějších výzev. Třeba mimořádně velký výpadek skladových zásob, přechod na zcela nové systémy nebo nutnost velkých úspor v náročných letech. Tou největší výzvou je však pro mě osobně mnoho let ve stejné firmě. Velmi často se ptám sama sebe, jestli je pro firmu dobré mít ve vedení tak dlouho jednoho člověka, jestli se ještě dokážu dívat na vše s určitým odstupem, přicházet s novými podněty a sledovat vývoj v celém odvětví přímého prodeje takhle zevnitř. A taky si kladu otázku, jestli je to pro mě stále zajímavé a přínosné, jestli bych se neměla posouvat, zkoušet a učit se něco nového, čelit novým výzvám někde jinde.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Barbora Chuecos
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



