
České literatury na téma employer brandingu je žalostný nedostatek, a tak se musí řada manažerů spokojit s anglickými, případně německými publikacemi. Všechny jsou k dostání na Amazonu.
Pod heslem "zaujměte ty nejlepší talenty přesvědčivou značkou zaměstnavatele" vyšla pod hlavičkou společnosti Universum kniha Employer Branding For Dummies. Publikace z edice "(For Dummies (Lifestyle))". Ukazuje, jak objevit a rozvíjet značku zaměstnavatele. O něco serióznější je publikace The Employer Brand: Bringing the Best of Brand Management to People at Work autora Simona Barrowa. Kromě řady praktických kroků nabízí také case studies největších evropských zaměstnavatelů, jako je Tesco, Wal-Mart, British Airways anebo Prêt a Manger. Pozornosti by neměla ujít ani praktická kniha gurua employer brandingu Richarda Mosleyho Employer Brand Management: Practical Lessons from the World's Leading Employers.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



