Českým firmám působícím v oblasti inovačního průmyslu chybí IT inženýři a odborníci na digitální marketing. O zkušené programátory se inovační laboratoře přetahují s velkými technologickými firmami. Nedostatek specialistů na digitální marketing je způsoben tím, že tito lidé často působí na volné noze a namísto dlouhodobých úvazků na jednom místě velmi rádi cestují.
Inovační laboratoře se o talentované IT inženýry přetahují s velkými technologickými firmami a snaží se novým uchazečům v co největší míře vycházet vstříc. Inovační firmy tedy rozšiřují paletu nabízených benefitů a nové zaměstnance se snaží nalákat na zajímavé projekty, které těmto odborníkům umožní kariérní růst po boku ostřílených matadorů. V současné době se nedostává jak frontend, tak backend vývojářů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později