Českým firmám působícím v oblasti inovačního průmyslu chybí IT inženýři a odborníci na digitální marketing. O zkušené programátory se inovační laboratoře přetahují s velkými technologickými firmami. Nedostatek specialistů na digitální marketing je způsoben tím, že tito lidé často působí na volné noze a namísto dlouhodobých úvazků na jednom místě velmi rádi cestují.
Inovační laboratoře se o talentované IT inženýry přetahují s velkými technologickými firmami a snaží se novým uchazečům v co největší míře vycházet vstříc. Inovační firmy tedy rozšiřují paletu nabízených benefitů a nové zaměstnance se snaží nalákat na zajímavé projekty, které těmto odborníkům umožní kariérní růst po boku ostřílených matadorů. V současné době se nedostává jak frontend, tak backend vývojářů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



