Scénáře, ve kterém bude veškerá komunikace např. kvůli reklamaci probíhat jen on-line, se ještě minimálně pár let nedočkáme. V dialogu mezi spotřebiteli a firmami hrají podle průzkumu společnosti Cofidis stále jednoznačně prim zákaznické linky. Potěšující proto je, že se jejich úroveň zvyšuje. Na druhé straně ale rostou i rozdíly mezi jednotlivými firmami, kdy se špičkový servis střídá s méně kvalitním. Na vině jsou chyby a fluktuace zaměstnanců.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



