Lucie se ptá
Když manažer nerespektuje své zaměstnance, ztrácí také jejich respekt. Stejné je to i s firemními hodnotami. Alchymií, která se nazývá firemní kultura, se dnes zaobírá kdejaká firma. Chtějí to od nich potenciální zaměstnanci, kterých je nedostatek. Podle aktuálního průzkumu Deloittu Millennial Survey skoro 60 procent oslovených dvacetiletých a třicetiletých od svého zaměstnavatele žádá, aby jeho aktivity měly společenský přesah a byly prospěšné, aby měl definovány etické zásady a aby je sám ctil a dodržoval. Pokud firemní kulturu měníme či teprve definujeme její pilíře, chce to udělat skutečně od píky. "Změna nesmí být jen o tom, že se přelakuje štít. Brand je stav duše," říká Jaroslav Řasa, zakladatel společnosti Abra, která sama prošla důkladnou obměnou. Najmout si "markeťáka" a omladit vizáž a prostředí společnosti samo o sobě nestačí.
Chtěli jsme nastavit novou firemní kulturu, ale prosazení hodnot ztroskotalo. Nechápeme proč. Co jsme udělali špatně?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později