Google ročně dostane dva miliony životopisů, přesto oslovuje lidi i napřímo. Audi je zahlceno 150 tisíci životopisy a podobné je to i u dalších prestižních značek. Podle Josefa Kadlece, prvního certifikovaného LinkedIn recruitera ve střední a východní Evropě, ale brand pomáhá jen na začátku. Nábor je v současnosti prý kombinací všech možných způsobů oslovování potencionálních kandidátů. Silná značka slouží k tomu, aby se snížilo velké číslo na začátku náboru a v co nejkratším čase byl vybrán nejlepší kandidát. Tomuto procesu se věnují dva typy odborníků. Ti, kteří prohledávají sociální sítě, speciální portály, chodí na zajímavé odborné akce a chtějí identifikovat talenty na trhu. Osobnímu setkání a pohovorům se věnují v druhé fázi tzv. recruiteři, kteří vedou pohovory s již předvybranými lidmi. V Česku je registrováno přes dva tisíce podnikatelských subjektů poskytujících personální služby. Na 4739 obyvatel připadá jeden subjekt.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-65631890-videa-chatboti-i-virtualni-realita-v-naboru