Automatizace nás nejen osvobozuje od rutinní činnosti, ale současně nám umožňuje nahlížet na procesy z vyšší perspektivy, což je klíčové pro nalezení správné cesty k dosažení marketingových cílů. Rutinu obstarají stroje, protože k tomu jsou určeny a umí to dobře. Dělají méně chyb, neunaví se, představují menší dlouhodobé náklady a v případě potřeby je můžeme bez okolků nahradit. Nejsou ale kreativní, a to je doména, která zůstane - a měla by zůstat - nám lidem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



