Lucie se ptá

Spousta firem dnes, v době ekonomického růstu, shání zaměstnance. Obzvlášť v Česku je trh tak malý (a taky probraný), že se nezřídka stává, že se po letech střetáváte s někým, kdo pro vás už jednou pracoval. Řada podniků dosud byla zvyklá být hrdá. Když někdo odcházel za lepším, automaticky si tím u nich zavíral dveře. Ale hrdost je podle expertů potřeba v dnešní době odložit. Už kvůli novému trendu. S příchodem mladší a vybíravější generace je podle nich potřeba počítat do budoucna s mnohem větší fluktuací lidí, kteří budou odcházet a zase se vracet. Pro manažery a zaměstnance bude nepochybně výzvou se naučit, jak s takovým opětovným setkáním naložit.

Do firmy se mi hlásí zaměstnanec, který už jednou odešel. Nepracoval špatně, ale měl spoustu výhrad a nakonec po vyjednávání šel "za lepším". Mám mu dát šanci?

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-65599680-dvakrat-do-teze-firmy-vstoupit-lze-u-navratilce-ale-neopomente-vzit-v-uvahu-i-duvody-jeho-odchodu-a-navratu-intuici-propojte-s-rozumem