Stále se objevují nové a kreativnější cesty, jak oslovit zajímavé kandidáty a získat jejich pozornost. Je nutné jít s dobou a investovat čas i finance na vytvoření lákavých HR kampaní. Mějme ale na paměti, že HR marketingové strategie nemohou být univerzální. Při jejich tvorbě je důležité zohlednit velikost firmy, typ byznysu, cílovou skupinu, firemní kulturu či finanční možnosti společnosti.
WEBOVÉ KARIÉRNÍ STRÁNKY JINAK
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



