Jednou z nejčastějších chyb, kterých se HR manažeři dopouštějí, je, že neodpoví na všechny žádosti o zaměstnání. Pokud uchazeč nedostane odpověď, ať už v podobě automatické odpovědi, cílené odpovědi či telefonátu, je zklamán a jeho pohled na společnost se může zcela zvrátit. Proto je třeba se vcítit do očekávání žadatele o zaměstnání a uvědomit si, že za životopisem stojí skutečná osoba, která vynaložila úsilí vytvořit životopis, motivační dopis a vybrala si právě naši společnost. Po uzavření výběrového řízení se doporučuje kromě automatické odpovědi zaslat kandidátům, kteří splňují kritéria zadání na požadovanou pozici, i personifikovanou odpověď s poděkováním za zájem. Společnosti, které automatickou odpověď nastavenou nemají, pak musí spravovat databázi uchazečů a pravidelně kontrolovat, zda již kandidáti obdrželi odpověď na svou žádost o zaměstnání.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



