Těžko popřít, že BBC je jedním z nejserióznějších zdrojů informací. Takže pokud jste si počátkem září na jejich serveru otevřeli záložku "Technologie" a našli na prvních dvou místech texty věnované dohadům o přítomnosti či nepřítomnosti sluchátkového konektoru na novém modelu iPhonu, logicky jste usoudili, že většího problému v současném světě není.
Pár kacířů sice tvrdilo, že kdyby někomu nepřítomnost konektoru vadila, může si koupit jiný smartphone, to je ale skoro rouhání. Asi jako kdybyste katolíkovi, kterému nepadl do oka nový kněz v jeho farnosti, řekli, že to přece není problém, vždyť se může stát protestantem. Protože vztah k iPhonu už dávno není vztah k předmětu denní potřeby − teprve mobily s jablkem názorně předvedly pravý význam slova "kultovní". Úspěch Applu je zdrcující vítězství marketingu nad rozumem − ať už s konektorem nebo bez, protože i tenhle "spor" skoro jistě byl jedním z tahů geniální marketingové strategie.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 40 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později