Generální ředitel digitální skupiny Kindred Group a současně majitel agentury Nydrle nejenže technologie používá, ale také je vytváří. Běžně pracuje s pojmy jako například big data a retail a při práci hodně kreslí obyčejnou tužkou.
Ačkoliv pracuje s internetovým obsahem a sociálními sítěmi, sám je v osobním životě téměř nevyhledává. "Nikdy jsem nedal na Facebook fotku svého dítěte," popisuje. Má notebook, ale jen kvůli tomu, že na něm píše rychleji než na telefonu. Používá jej prý pouze deset minut denně.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Barbora Pěničková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



