Foxconn hledal v regionu EMEA vhodné řešení, které by kromě standardizace obchodního procesu, automatizace některých procesů a reportingu aktivně podpořilo spolupráci při řízení obchodních případů napříč jeho divizemi. Vedení společnosti požadovalo využití co největšího množství standardních funkcionalit a workflow CRM systému, aby byla zajištěna jeho co nejrychlejší implementace i snadná upgradovatelnost a rozšiřitelnost i do budoucna.
Firma nakonec zvolila řešení Microsoft Dynamics CRM Online, se kterým přišla společnost LLP Prague. Tento systém totiž dokázal už v základu výrazně pokrýt existující procesy ve společnosti Foxconn, a LLP Prague navíc nabízela dostatek referencí prokazujících know-how i zkušenosti z obdobně velkých mezinárodních implementací. Řešení se podařilo vytvořit v až neuvěřitelně krátké době, od specifikace problému až po konečné nasazení uběhla doba jen tří měsíců.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Milan Loucký
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



