Ve své kanceláři Petr Homolka upíjí zázvorový čaj z hrnku s nápisem "Můj děda je král hraček". Mluví klidně a občas přidá suchý vtip. Nic kromě zmíněného hrnku nenasvědčuje tomu, že muž v kostkované košili a v džínách vybudoval skupinu Wormelen s obratem 1,5 miliardy, do které patří síť prodejen Sparkys, Bambule a HM Studio, několik e-shopů i distribuční společnost EP Line. Homolka tak ovládá čtvrtinu tuzemského trhu s hračkami.
Bez souhlasu antimonopolního úřadu se už do dalších nákupů pustit nemůže. Své kamenné obchody ve velkých městech nyní konsoliduje. Do menších obcí se chce dostávat prostřednictvím franšíz.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později