Výsledky pátého průzkumu společnosti Deloitte mezi internetovou generací (The Deloitte Millennial Survey 2016) odhalily, že společnosti si musí zvyknout na to, že o loajalitu svých zaměstnanců z řad internetové generace je třeba pečovat, jinak hrozí odchod velké části pracovní síly. Celkem 44 % respondentů uvedlo, že během nadcházejících dvou let chce opustit své stávající zaměstnání, pokud bude mít tuto možnost. Průzkumu, který proběhl na podzim loňského roku, se zúčastnilo téměř 7700 respondentů z řad generace Y z 29 zemí světa.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alena Kazdová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



