"Testují-li s námi firmy najednou větší, reprezentativní počet lidí, případně testují-li pravidelně po delší časový úsek, sbíráme kromě samotných výsledků testů a dotazníků jednotlivých kandidátů i obrovské množství souvisejících dat a parametrů," vysvětluje termín bigmetrie Filip Hrkal. "Tato data mnohdy splňují klasifikaci označení ,big data' a v takto velkém objemu jsou sama o sobě jen těžko uchopitelná. Jde například o to, jakým stylem kandidáti testy a dotazníky vyplňují, jak se během vyplňování jako celek chovají apod.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alena Kazdová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



