"Organizace, které vytvářejí kulturu charakterizovanou smysluplnou prací, silnou pracovní angažovaností, souladem práce a organizace a silnými lídry, mají lepší výsledky a pravděpodobně porazí konkurenci v boji o top talenty." Global Human Capital Trends 2015 report
ŽIJEME V ÉŘE POTŘEBY SMYSLUPLNÉ PRÁCE
Silná potřeba nezávislosti, smysluplnosti a seberealizace však není typická jen pro lidi pracující na volné noze. Je zřejmá i v korporacích nebo v menších firmách napříč odvětvími a světadíly. Manažeři a HR profesionálové si všimli zvýšeného zájmu zaměstnanců o smysl, poslání organizace a soulad soukromého a pracovního života.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



