Marketingové oddělení automobilky Volkswagen zažívá horké dny. Skandál spojený s falšováním emisí u naftových vozů denně přiživují nové zprávy médií. Jen minimum informací přitom přichází z koncernu Volkswagen. "Na začátku se firma dost rychle neomluvila. Mohla by také více vysvětlovat, protože jinak se zbytečně objevuje řada spekulací," říká Jan Kučmáš, odborník na krizovou komunikaci z agentury AMI Communications. Příběh tak stále zůstává atraktivní pro média. Podle Radka Chalupy ze společnosti RCC Europe je na celkové hodnocení chování Volkswagenu v krizi ještě brzy. "Zatím však firma působí strnule a je de facto komunikačně ve vleku událostí," říká Chalupa. Přitom vedení automobilky vědělo o možném falšování emisí už od jara 2014. Firma tady měla dost času se na stávající situaci připravit.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-64746990-prusvihy-ktere-zbytecne-nici-povest