Marketingové oddělení automobilky Volkswagen zažívá horké dny. Skandál spojený s falšováním emisí u naftových vozů denně přiživují nové zprávy médií. Jen minimum informací přitom přichází z koncernu Volkswagen. "Na začátku se firma dost rychle neomluvila. Mohla by také více vysvětlovat, protože jinak se zbytečně objevuje řada spekulací," říká Jan Kučmáš, odborník na krizovou komunikaci z agentury AMI Communications. Příběh tak stále zůstává atraktivní pro média. Podle Radka Chalupy ze společnosti RCC Europe je na celkové hodnocení chování Volkswagenu v krizi ještě brzy. "Zatím však firma působí strnule a je de facto komunikačně ve vleku událostí," říká Chalupa. Přitom vedení automobilky vědělo o možném falšování emisí už od jara 2014. Firma tady měla dost času se na stávající situaci připravit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Eva Hníková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



