Způsob, jakým se v českých firmách reporty vytvářejí, je často neefektivní. Více než polovina oslovených (51 %) není zcela spokojena s přehledem o kondici své firmy a 64 % považuje tvorbu reportů za příliš náročnou. Vyplývá to z průzkumu společností Deloitte a Reporting.cz, kterého se účastnilo 105 manažerů firem působících v České republice.
Efektivní reporting pomáhá udržovat kontrolu nad vývojem hospodaření a je důležitým nástrojem pro manažerské rozhodování. Přestože je nejčastěji spojován s financemi, měl by zahrnovat všechny oblasti řízení: od výroby, skladu, logistiky přes provoz a obchod až po HR. Vedle vedení podniku je kvalitní reporting důležitý i pro externí subjekty, například orgány státní správy, úvěrující banky či potenciální investory.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



