Myšlenka vytvořit diagnostický nástroj na zjišťování úrovně engagementu vznikla v naší firmě Tres consulting koncem minulého roku. Naším cílem bylo vytvoření takového nástroje, který dobře funguje v českém prostředí a odpovídá české firemní kultuře. Kvalitní diagnostika umožňuje engagement cíleně rozvíjet a pomáhá firmám na cestě k větší efektivitě. Iniciovali jsme spolupráci s katedrou psychologie PEF České zemědělské univerzity a za podpory hlavního města Prahy (Inovační Vouchery v Praze - výzva 2014) společně realizovali výzkumný projekt, jehož výstupem je nástroj na měření engagementu a statistická norma odpovídající českému trhu. Katedra psychologie PEF ČZU realizovala průzkum a tvorbu statistické normy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



