Stojí za podobou log mnoha významných českých firem, mimo jiné třeba PPF, J&T nebo Zentivy. Má za sebou desítky prací, navrhuje loga nejen pro podniky, ale také pro společenské akce nebo veřejnou sféru. Michal Richtr tvrdí, že dobré logo dokáže znásobit obchodní úspěch. Je velkým propagátorem designu. Pořádal mezinárodní konference na téma firemního designu, je spoluautorem projektu Design a prosperita. Ten na konkrétních příkladech ukazuje, jak kvalitní firemní design pomohl zlepšit hospodářské výsledky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Dalibor Martínek
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



