Než se moravská strojírenská firma TVD - Technická výroba dostala na německý trh, sbírala zkušenosti v neméně zajímavých západoevropských zemích. Především ve Velké Británii a Francii. "O Německo jsme usilovali kvůli tomu, že je největším obchodním partnerem Česka, zajímavá je i jeho geografická poloha, blízkost hraje svoji roli při vývozu, a samozřejmě také kvůli velikosti trhu," vypočítává přednosti Německa Luboš Souček, exportní manažer společnosti pro německy mluvící země.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



