V Americe hraje při kampani klíčovou roli příběh kandidáta. Ačkoli se v Česku mluví o vyprázdněné politice, otázka "Máme silného lídra?" je pro každý volební štáb zásadní. Miroslav Šlouf, hlavní stratég politických kampaní prezidenta Miloše Zemana, říká: "Určitě je významná osobnost. Souvisí to se znalostmi, s tím, jak ten člověk dovede mluvit a argumentovat. Tou osobností to začíná. Ale každá politická kampaň je především otázka práce týmu," předeslal Miroslav Šlouf jako hlavní poznatek, jak uspět, když se někdo uchází o veřejné funkce.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Hana Kejhová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



