Vymyslel, jak efektivně kombinovat lety různých nízkonákladových společností, a postavil na tom svůj byznys. Společnost SkyPicker Olivera Dlouhého loni utržila na prodeji letenek skoro 150 milionů korun. Letošek může uzavřít s tržbami kolem miliardy. "Produkt jsme hned na začátku testovali na lidech," prozrazuje Dlouhý, kde je příčina úspěchu.
Firma, do které letos investoval Ondřej Tomek, chystá expanzi do Spojených států. Navíc bude výrazněji konkurovat zavedeným prodejcům letenek, jako jsou Asiana či Student Agency.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Eva Hníková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



