Automobilky Hyundai a Škoda jsou na tuzemském trhu na ostří nože. Byl to právě model i20, který stál za posledním útokem Korejců, kdy si v reklamě ze Škodovky nepokrytě utahoval. Každý z televize slyšel, že pokud si pořídí nový hatchback, jeho soused z Boleslavi bude "tááákhle malý!". Reklama se změnila, auto zůstává. Ekonom se v testu zajímal, zda opravdu může Škodu ohrozit.
Design Hyundai i20 se dá označit za povedený. Zatímco většinu vozů korejské automobilky navrhovala rozdílná studia napříč kontinenty, zakázku na i20 dostala designérská centrála Hyundai v Evropě. Cíl byl jasný - musí se co nejvíc přiblížit místním zákazníkům, pro které je prioritně určená. Autu se podařilo zahodit vyloženě asijské tvary svého předchůdce. Stylové světlomety ozdobily diody, příď zase rozesmátá chromová maska. Z bočního pohledu vynikne speciálně tvarovaný zadní sloupek, který jako by zmizel, a zezadu zase zaujmou futuristicky střižená brzdová světla. Tohle auto by mohlo přitáhnout omladinu. Je ovšem fakt, že ve srovnání s jednoduchými křivkami Fabie se zdá být trochu přeplácané. A v jednoduchosti je někdy síla.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



