Internetové obchody z Česka slaví jeden úspěch za druhým a mnohým se také daří úspěšně expandovat za hranice. Nejdál však zatím došla společnost Internet shop, která stojí za e-shopem Parfums.cz. Firma totiž loni otevřela plnohodnotnou pobočku i s vlastním skladem ve Spojených státech, na jednom z nejtěžších trhů vůbec.
Zakladatel firmy Michal Zámec se k parfémům původně dostal náhodou. A sám dnes uznává, že začít je v roce 2004 prodávat výhradně přes internet bylo riziko. "Tehdy jsem si říkal, že pokud to nevyjde, půjdu do práce a nebudu to řešit," vzpomíná s úsměvem šéf společnosti, která nyní působí v devíti zemích a loni utržila 3,3 miliardy korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Michal Kopřiva
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



