Podle Vladimíra Dlouhého by se české firmy neměly spoléhat pouze na německou "lokomotivu", ale mají si hledat také vlastní cesty. Smutné ovšem je, že se nepodařilo přenést do Česka německou podnikatelskou kulturu. Prezident Hospodářské komory se dále domnívá, že Češi čtvrtou průmyslovou revoluci zvládnou, ale spíše díky nadšení mladých lidí pro digitální technologie než kvůli školní- mu vyučování.
Zůstane Německo i v dobách robotizace a digitalizace dominantním obchodním partnerem České republiky?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Korbel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



