Podle Vladimíra Dlouhého by se české firmy neměly spoléhat pouze na německou "lokomotivu", ale mají si hledat také vlastní cesty. Smutné ovšem je, že se nepodařilo přenést do Česka německou podnikatelskou kulturu. Prezident Hospodářské komory se dále domnívá, že Češi čtvrtou průmyslovou revoluci zvládnou, ale spíše díky nadšení mladých lidí pro digitální technologie než kvůli školní- mu vyučování.
Zůstane Německo i v dobách robotizace a digitalizace dominantním obchodním partnerem České republiky?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111