Než jsem začal psát tenhle sloupek, dal jsem si bagetu. A teď se cítím... Takový nějaký tlustý. Nebo jenom přecpaný? Toť dilema, které potrápilo Facebook, vedlo k doslova ukázkovému příkladu občanské angažovanosti a nakonec bylo vyřešeno v duchu politické korektnosti. Ale vezměme to od začátku.

Když na Facebook napíšete nový status, můžete ho doplnit informací o tom, co děláte nebo jak se cítíte. Pro každou činnost či pocit je v nabídce jejich grafické ztvárnění, takzvaný emotikon neboli obdoba klasického smajlíku. Co se týče pocitů, na výběr jich je více než sto. S pomocí Facebooku můžete být šťastní i nešťastní, nervózní, pyšní a vděční, zmatení a taky pořádně naštvaní. Donedávna jste si mohli připadat také tlustí. Dotyčný smajlík má hezky růžolící tváře a lehce naznačenou druhou bradu. Takový usmívající se, spokojený tlouštík. Jenže v naší kultuře se tloušťka nenosí. Ne že by tlustí lidé neexistovali, jen ostatní kolem nich dělají, že tlustí vlastně nejsou.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 50 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-63705060-dobrou-chut-bud-jak-bud