Je to nenápadný, ale výdělečný byznys. Prostřednictvím tankovacích karet nakoupí motoristé každým rokem pohonné hmoty za desítky miliard korun. Silnou pozici zde drží CCS Česká společnost pro platební karty. Její poplatky však nejsou zrovna nízké, což láká na trh nové konkurenty. Ti chtějí lídra trhu o část zákazníků připravit.
Na podnikatele a malé firmy cílí společnost Axigon, náležející do skupiny podnikatele Vladimíra Komára. Ten je známý hlavně jako vlastník značek Korunní a Dermacol. Axigon funguje na principu nákupní aliance, díky níž se malí zákazníci dostanou k cenovým podmínkám určeným pro největší klienty.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
David Tramba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



