Kdo by neznal žluto-červené lepidlo Herkules, barvy na vajíčka Ovo, autokosmetiku Tempo nebo vosk na lyže Skivo. Tyto značky provázejí mnoho lidí už od dětství, kdy bývaly běžným doplňkem mnoha domácností. Není divu. Za minulého režimu byl totiž jejich výrobce - Druchema - největším chemickým družstvem u nás.
Po otevření tržního prostředí se ale nestačil včas přizpůsobit příchodu konkurence. Značkám, které přežily v obchodech celá desetiletí, tak v roce 2005 hrozilo, že zmizí nadobro. Společně s celou firmou. Poslední šancí na záchranu byla restrukturalizace řízená kompletně obměněným vedením. V jeho čele stanul současný předseda představenstva Jiří Daněk.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111